Specialiștii noștri

CRISTINA TOHĂNEAN

PSIHOLOG CLINICIAN, PSIHOTERAPEUT,
MANAGER

ELENA CIOABĂ

ASISTENT
MANAGER

LAVINIA ACHIM

LOGOPED

TEODORA MARIN

LOGOPED (concediu de creștere copil)

MARIANA VASILE

LOGOPED

ROXANA POPA

LOGOPED

RALUCA BURICEA

LOGOPED (concediu de creștere copil)

ALINA
DINU

LOGOPED

ALEXANDRA VOICULESCU

LOGOPED

DIANA
IVAN

PSIHOLOG CLINICIAN, LOGOPED

SILVANA BABOI

PSIHOLOG CLINICIAN, LOGOPED

MĂRIUCA DUCA

Logoped

MĂDĂLINA IOVU

Logoped

DANIELA NAE

PSIHOTERAPEUT

VIORICA PETRACHE

PSIHOTERAPEUT

AMALIA GHEORGHE

PSIHOTERAPEUT

MIRELA DUȚA

PSIHOTERAPEUT

MIHAELA PREDA

PSIHOTERAPEUT

CORNELIA OLARU

PSIHOLOG CLINICIAN

CRISTINA
TOHĂNEAN

PSIHOLOG CLINICIAN, PSIHOTERAPEUT,
MANAGER

ELENA
CIOABĂ

ASISTENT
MANAGER

LAVINIA
ACHIM

LOGOPED

TEODORA
MARIN

LOGOPED
(concediu de
creștere copil)

MARIANA
VASILE


LOGOPED

ROXANA
POPA


LOGOPED

RALUCA
BURICEA

LOGOPED
(concediu de
creștere copil)

ALINA
DINU


LOGOPED

ALEXANDRA
VOICULESCU

LOGOPED

DIANA
IVAN

PSIHOLOG CLINICIAN,
LOGOPED

SILVANA
BABOI

PSIHOLOG CLINICIAN,
LOGOPED

MĂRIUCA DUCA

LOGOPED

MĂDĂLINA IOVU

LOGOPED

DANIELA
NAE

PSIHOTERAPEUT

VIORICA
PETRACHE

PSIHOTERAPEUT

AMALIA
GHEORGHE

PSIHOTERAPEUT

MIRELA
DUȚA

PSIHOTERAPEUT

MIHAELA
PREDA

PSIHOTERAPEUT

CORNELIA
OLARU

PSIHOLOG CLINICIAN

Certificări specialiști

psiholog clinician, psihoterapeut, manager

CrIstina Tohănean

* 2000, absolventă a Liceului pedagogic Mihai Eminescu, Suceava, specializarea învățător – educator;

* 2004, absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, specializarea psihologie, cursuri zi, Universitatea Al. I. Cuza Iași;

 

* 2005,  absolventã a cursului postuniversitar în domeniul psihologiei copilului -“Profile atipice de dezvoltare”- Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației – Univ. “Babes-Bolyai”, Cluj 2004-2005;

* 2006, absolventă a cursului postuniversitar “Prevenirea abandonului” Facultatea de Psihologie și Sociologie ”, Universitatea de Vest din Timișoara, 2005 – 2006;

* 2007 Curs de formare continuă “Psihodiagnostic și evaluare clinică”, formatori: Daniel David, Bianca Macavei, Ramona Moldovan, organizat în cadrul Clinicii Aquamarine;

* 2007, Conferința Internatională de Hipnoză Sinaia, acreditată CPR;

* 2007, Tabara de formare profesională continuă “Mijloace hipnoterapeutice pentru modificarea scripturilor personale” Băile Herculane, formatori Jeno-Laszlo Vargha și Cristina Szabo, acreditată CPR;

* 2008, Tabăra de formare profesională continuă “Tehnici și intervenții cognitiv-comportamentale.Fundamente.Psihodiagnostic și evaluare clinică.Fundamente”, Băile Felix, formator: prof. Daniel David, acreditată CPR;

* 2009, Curs de formare continuă “Modalități de evaluare și diagnostic în tulburarea de spectru autist la copii si adolescenți”, organizat de Asociația de psihologie a copilului și adolescentului din România, acreditat de CPR;

* 2009, Curs de formare continuă “Intervenții validate științific în dezvoltarea abilităților socio-emoționale la copiii și adolescenții cu tulburare de spectru autist”, organizat de Asociația de psihologie a copilului și adolescentului din Romania, acreditat de CPR;

* 2010, psihoterapeut practicant autonom în Psihoterapii Cognitive și Comportamentale (atestat de Colegiul Psihologilor din Romania), curs de formare 2006 – 2010;

* 2011, psihoterapeut practicant autonom în Psihoterapie Ericksoniană și Hipnoză Clinică (atestat de Colegiul Psihologilor din Romania), curs de formare 2007 – 2011;

* 2011 absolventă a programului masteral “Psihoterapii cognitiv-comportamentale”, Facultatea de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu, București;

* 2011, Curs de formare continuă “Actualitati terapeutice in tratamentul depresiei”, formator Psih. Dr. Mariana Costache;

* 2012, Curs de formare continuă „Evaluarea clinică a adultului”, formator Psih. Dr. Armand Veleanovici, acreditat CPR;

* 2012, Curs de formare continuă „Evaluarea clinică a copilului”, formator Psih. Dr. Armand Veleanovici, acreditat CPR;

* 2012, Curs de formare „Metode on-line de promovare a sănătăţii mentale” în cadrul proiectului „Servicii online de promovare a sănătăţii mintale la locul de muncă şi de armonizare a activităţii profesionale cu viaţa de familie” – COGNITROM şi Centrul Naţional de Sănătate Mintală şi Luptă Antidrog, acreditat CPR;

* 2013, Curs de formare Expert PAX Online – Platforma profesionala de psihoterapie si preventie a anxietatii , COGNITROM – www.paxonline.ro, acreditat CPR;

* 2013, curs de formare continuă “Tehnici de psihoterapie cognitiv-comportamentală și analiză comportamentală aplicată în tulburările de spectru autist” organizat de ATCA, acreditat CPR;

* 2014, psihoterapeut specialist autonom cu drept de libera practică în Psihoterapii Cognitive și Comportamentale (atestat de Colegiul Psihologilor din Romania), curs de formare 2006 – 2010;

* 2014, psiholog clinician principal cu drept de libera practică (acreditat CPR);

* 2014, Curs de formare profesională continuă “Considerații teoretice și practice privind evaluarea clinică. Aplicații practice”, formator Psih. Dr. Mariana Costache, acreditat de CPR;

* 2014, Workshop “Parentajul prin joc”, organizat de către Centrul de formare și terapie pentru copil, cuplu și familie si susținut de către phd. Lawrence Cohen, acreditat CPR;

* 2014, participant la Simpozionul International al Asociației Române de Hipnoză Clinica, Relaxare si Terapie Ericksoniana, Piatra Neamt, acreditat CPR;

* 2014, Conferinta “Dincolo de educația conventională – Ce e în neregula cu pedepsele sau recompensele?”, curs acreditat COPSI, formator Alfie Kohn;

* 2014, Conferința “Dincolo de educația convențională – De la condiționări la ințelegere – instrumente practice pentru părinți și pedagogi,” curs acreditat COPSI, formator Alfie Kohn;

* 2015, Sarcina și atașamentul: dificultăți și intervenție psihologică, formator acreditat CPR: doctor în psihologie Alin Cristinel COTIGĂ;

* 2016-Conferința Națională de Educatie Sexuală “Cum povestim copiilor și adolescenților despre sex?”, susținută de Meg Hickling, București;

* 2016, Curs de formare profesională continuă “Abordarea pacientului în oncologie și îngrijiri paliative: noțiuni și implicații – Reacția pacientului în fața bolii și consecințele asupra evoluției bolii, a vieții și a familiei  acestuia”, realizat de Fundația academică “Petre Andrei” Iași, acreditat CPR;

* 2016, Curs de formare profesională continuă “Evaluarea personalitătii – de la normalitate la patologie”, Agentia nationala de consultanta în managementul resurselor umane, formator acreditat CPR : Prof. univ. dr. Ticu Constantin

* 2017, Curs formare continua Tehnici de interventie psihologica primara in cazuri de abuz si divort, organizat de Asociatia EXPERT PSY, formatori acreditati CPR Psih. Dr. Armand Veleanovici, Psih. Gabriela Dumitriu

* 2017, Curs formare continua – Circle of Security Training – educator parental format în metoda COS, formator Camelia Maianu, Bucuresti, acreditat CPR;

* 2018, Curs de formare profesionala continuă “Evaluare și intervenție în tulburările de adicție: comportament alimentar, dependențe și toxicodependențe “, organizat de Asociația Institutul Român de Psihologie, formator acreditat: Psih. principal dr. George Oancea, acreditat CPR

* 2018, Simpozionul Internațional al Asociației Române de Hipnoză Clinică, Relaxare și Terapie Ericksoniană, “Integrare și diversitate în hipnoterapia ericksoniană”, Bacău, acreditat CPR;

* 2019, Curs de formare profesional PAX Online – Varianta nouă a platformei profesionale de psihoterapie și prevenție a anxietatii , www.paxonline.net, organizat de COGNITROM, Prof. Dr. Mircea Miclea, acreditat CPR;

* 2019, Curs de formare profesională – Platforma profesională de psihoterapie și prevenție a depresiei, www.depreter.ro, organizat de COGNITROM, Prof. Dr. Mircea Miclea, acreditat CPR.

* 2019, Psiholog Autonom Specialist în Psihoterapie Ericksoniană și Hipnoză clinică (acreditat CPR);

* 2019, Psiholog Autonom Principal în Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale (acreditat CPR);

* 2021, Curs de formare profesională “Actualități în evaluarea clinică psihologică a Tulburărilor Afective (depresia și tulburarea bipolară). Redactarea specifică a Protocolului Psihologic necesar Comisiei de Expertiză a Persoanelor cu Handicap- Adulți”, organizat de Asociația IPADSM, formator Eliza-Penelopa Nicolaescu, acreditat CPR;

* 2021, curs de parenting „All about parenting”, formator Urania Cremene;

* 2022, „Curs de comunicare cu adolescenți”, formator dr. Cristian Andrei, realizat de LifeUniversity;

* 2022, Curs de formare profesională “Metode și tehnici interactive de autocunoaștere și dezvoltare personală, utilizate în lucrul cu copii și adolescenți”, organizat de Asociația CATHARSIS, formator Zoe-Doina Niță , acreditat CPR.

 
Asistent manager

Elena Cioabă

Elena Cioabă – asistent manager

* 2008, absolventă a Colegiului Tehnic Motru, profil tehnician desenator pentru construcții și instalații;
* 2015, participare la Conferința Națională On Therapy (Terapia cu „sunt” și „voi fi”), organizat de ASPSE, București;
* 2017 – absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, cursuri de zi, Universitatea din București, profil pedagogie;
* 2019 – absolventă a programului masteral “Consiliere școlară și orientare în carieră” din cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București.

Logoped

Lavinia Achim

* 2008, absolventă a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, specializarea Psihopedagogie Specială, cursuri zi, Universitatea din Bucureşti;

* 2010, absolventă a programului masteral “Terapie logopedică în procesele de comunicare şi limbaj”, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti;

* 2010, absolventă a programului masteral “Psihologie judiciară”, Universitatea Hyperion, Bucureşti;

* 2012, psiholog practicant autonom în Psihopedagogie Specială (atestat de Colegiul Psihologilor din România);

* 2013, participare la cursul de formare continuă “Elemente de logopedie şi psihopedagogie specială – metode practice corectiv terapeutice”, organizat de Asociația Phoenix, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2014, participare la workshopul “Balbismul la copil şi adult”, organizat de Asociaţia Logopezilor din România;

* 2014, participare la cursul de formare continuă “Consilierea şi recuperarea în cazul pacienţilor cu tulburări neurologice şi de limbaj”, organizat de Societatea Română de Psihoterapie Experiențială din România, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2014, participare la workshopul “Tulburări de ritm şi fluenţă”, organizat de Asociaţia Logopezilor din România;

* 2014, participare la cursul de formare profesională continuă “Tehnici de terapie cognitiv-comportamentală în Autismul înalt funcţional şi Sindromul Asperger”, organizat de Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale din România, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2015, psiholog specialist autonom în Psihopedagogie Specială (atestat de Colegiul Psihologilor din România);

* 2015, participare la workshopul ”Autism, ADHD, mutism electiv”, organizat de Asociația Logopezilor din România;

* 2016, participare la Conferința Națională ”Vocea și tulburările de voce. Abordări interdisciplinare”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România, Cluj-Napoca;

* 2016, participare la Workshopul Internațional ABA – lansarea oficială a ”Applied Behavior Analysis” limba română, organizat de Asociația de Terapie Comportamentală Aplicată, atestat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2017, participare la cursul de formare continuă ”Afazia – evaluare, tehnici și metode de recuperare”, organizat de Asociația Phoenix, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2018, participare la cursul de formare profesională ”Dislexia, disgrafia și discalculia la copil: strategii de psihodiagnostic clinic și intervenție educațională”, organizat de Institutul de Psihologia Dezvoltării, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2018, participare la ”Conferința Internațională Neuropsihologia și Tulburările de Limbaj”, organizată de Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București, acreditată de Colegiul Psihologilor din România;

* 2019, participare la cursul de formare profesională continuă ”Tulburările de limbaj și specificul terapiei logopedice în dislalie și dislexo-disgrafie”, organizat de Asociația Phoenix, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2020, participare la webinarul ”Terapie logopedică online: oportunități și provocări”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2020, participare la webinarul ”Evaluarea logopedică online”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2020, participare la webinarul ”Evaluarea logopedică. Aplicații practice”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2021, participare la webinarul ”Terapia tulburărilor de limbaj și comunicare – Resurse materiale și virtuale”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2021, participare la webinarul ”Logopedia și practica logopedică”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2021, psiholog principal autonom în Psihopedagogie Specială (atestat de Colegiul Psihologilor din România);

* 2022, membru activ al Asociației Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul ”Terapia tulburărilor de limbaj. Provocări interdisciplinare”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul ”Provocări în contextual TSA. De la copilărie la viața de adult”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul ”Apraxia verbal – evaluare și intervenție”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul ”Stuttering therapy in children”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul ”Neurobiological bases of autism and its impact on early intervention”, organizat de European Speech and Language Therapy Association (ESLA).

Logoped (concediu de creștere copil)

Teodora MArin

* 2008, absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, specializarea Psihopedagogie specială, cursuri de zi, Universitatea din București;

* 2010, absolventă a programului masteral ”Terapie logopedică în procesele de comunicare și limbaj”, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București;

* 2014, psiholog practicant în supervizare în Psihopedagogie Specială (atestat de Colegiul Psihologilor din România);

* 2014, participare la cursul de formare continuă ”Tulburările de limbaj și specificul terapiei logopedice în dislalie și dislexo-disgrafie”, organizat de Asociația Centrul de Comunicare și Dezvoltare Umană Pheonix, din București;

* 2016, participare la workshop-ul ”Comunicare și relaționare eficiente”, organizat de Confident training & consulting;

* 2016, participare la cursul de formare continuă ”Afazia – evaluare, tehnici și metode de recuperare”, organizat de Asocițtia Centrul de Comunicare și Dezvoltare Umană Pheonix, din București;

* 2017, psiholog practicant autonom în Psihopedagogie Specială (atestat de Colegiul Psihologilor din România);

* 2017, participare la Conferința Internațională ”Neuropsihologia Tulburărilor Specifice de Învățare”, organizată de Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației în colaborare cu Asociația Română de Psihopedagogie Specială;

* 2021, participare la cursul ”Metode inovative de evaluare și dezvoltare a limbajului la copii/copii(TSA) și adulți”, organizat de Asociația ”Institutul de Promovare a Psihologiei Experimentate” – AIPE;

* 2022, participare la Conferința națională cu participare internațională “Repere teoretice și bune practici în psihologie”, organizat de Prosalvita (Institutul pentru Cercetarea Tulburărilor din spectrul autist) în colaborare cu Universitatea “Danubius” din Galați și Casa Corpului Didactic Galați.

Logoped

MArina Vasile

* 2016, Absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, Specializarea Psihopedagogie Specială, Universitatea din București;

* 2016, Psiholog practicant în supervizare, în psihopedagogie specială, atestat de Colegiul Psihologilor din Romania;

* 2017, participare la cursul de formare continuă ‘’Evaluarea Complexă Psihodiagnostică și Psihopedagogică ‘’(Alcătuirea Raportului/Profilului Psihologic și Planului de Intervenție Personalizat);

* 2017, participare la cursul de perfecționare „Interpret în Limbaj Mimico Gestual”;

* 2017, curs de perfecționare prin proiectul: „Extinderea conceptului de educație RODACIE în cadrul creșelor și grădinițelor din Sectorul 1” (Muzică, Corp si Mișcare, Natură, Creativitatea în Educație timpurie, Dezvoltarea Emoțională și Socială a Copilului, Formarea și Dezvoltarea Competențelor Pedagogice);

* 2018, Absolventă a programului masteral “Terapia logopedică în procesele de comunicare”, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București;

* 2018, Psiholog practicant autonom, în psihopedagogie specială, atestat de Colegiul Psihologilor din Romania;

* 2018, participare la programul de specializare pentru ocupația ,,Formator”;

* 2019, participare la programul de specializare pentru ocupația de Consilier Vocațional;

* 2019, participare la cursul de formare continuă ,,Tulburările de Limbaj și Specificul Terapiei Logopedice în Dislalie și Dislexo- Disgrafie”;

* 2020, participare la cursul de formare continuă ,,Intervenție, Asistență, Consiliere Personală Psihologică” cu două module:
* Modulul 1 bazat pe ,,Tehnicile Cvasi-Proiective și Proiective”;
* Modulul 2 bazat pe ,,Testele și Tehnicile Psihometrice și Proiective”;

* 2022, participare la cursul de formare continuă ,,Tehnicile Creativ- Expresive și Proiectiv – Metaforice în Dezvoltarea Personală și Consilierea psihologică”.

Logoped

Roxana Popa

* 2003, absolventă a Facultăţii de Psihopedagogie Specială şi Asistenţă Socială, specializarea Psihopedagogie Specială şi Asistenţă Socială, cursuri de zi, Universitatea „Pro Humanitas”, Bucureşti;

* 2006, participare la programul de formare continuă „Consiliere şi Orientare Şcolară”, organizat de Casa Corpului Didactic, Bucureşti;

* 2007, participare la cursul „Instruire şi sprijin pentru dezvoltarea abilităţilor de viaţă ale copiilor şi tinerilor”, organizat de International Child Development Initiatives, Olanda şi Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile;

* 2008, absolventă a programului masteral „Psihologie judiciară şi victimologie”, Universitatea „Spiru Haret”, Bucureşti;

* 2011, participare la workshop-ul „Redirecţionarea comportamentelor inadecvate şi funcţiile comportamentului la copilul cu autism”, organizat de Asociaţia Captivi în Propria Minte, Bucureşti;

* 2012, participare la programul de formare continuă „Tehnologii de instruire online”, organizat de Universitatea Politehnică Bucureşti;

* 2012, participare la programul de formare „Competenţe în comunicare, performanţă în educaţie”, organizat de UNATC, Bucureşti;

* 2012, participare la programul de formare continuă „Managementul Educaţional”, organizat de Aociaţia Didakticos, Timişoara;

* 2012, participare la programul de formare continuă pentru cadre didactice care lucrează în domeniul educaţiei speciale pentru copiii cu deficienţe senzoriale, organizat de Universitatea Bucureşti, Departamentul de Psihopedagogie Specială şi Fundaţia Sense International;

* 2012, curs de informare cu tema “Analiza aplicată a comportamentului-intervenţie terapeutică în cazul copiilor cu autism”, organizat de Asociaţia Helpautism;

* 2013, participare la cursul de perfecţionare „Mediator şcolar”, organizat de Asociaţia C4C-Communication for community;

* 2013, participare la programul de formare continuă „Proiectarea, organizarea şi evaluarea activităţii didactice”, organizat de Universitatea Babeş-Bolyai;

* 2013, participare la workshop-ul „Educaţia şi media”, organizat în cadrul proiectului Managementul educaţional modern, Academia de Studii Economice Bucureşti;

* 2013, participare la cursul de formare „Consilierea personalului didactic în abordarea și spirijinul elevilor cu ADHD”, organizat de Casa Corpului Didactic București;

* 2014, participare la programul de formare continuă „Coordonate ale unui nou cadru de referinţă al curriculumului naţional”, organizat de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare;

* 2014, participare la programul de formare „Metode şi tehnici de intervenţie în activitatea de prevenire şi reducere a fenomenului de părăsire timpurie a şcolii, de către preşcolarii şi elevi, organizat de Asociaţia C4C- Communication for community;

* 2015, participare la programul de formare continuă „Curriculum centrat pe competenţe” în cadrul proiectului: „Programul IT&S (TIC şi strategie didactică) integrat şi inovativ de formare profesională continuă a personalului didactic;

*2015, participare la programul de formare continuă “Dezvoltarea abilităţilor de viaţă a elevilor în contextul dezvoltării durabile”, organizat de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile;

* 2015, participare la cursul de formare “Psihopedagogia excepţionalităţii”, desfăşurat în cadrul proiectului ERASMUS+ Gifted for You;

* 2017, participare la cursul „Integrarea copiilor cu ADHD”, organizat de Casa Corpului Didactic București;

* 2017, participare la cursul „Identificarea tulburărilor de învăţare şi modalităţi de intervenţie”, organizat de Casa Corpului Didactic București;

* 2017, participare la cursul de formare „Utilizarea platformei Logopedia-instrument digital educaţional pentru dezvoltarea limbajului”, organizat de Organizaţia Salvaţi Copiii

* 2018, psiholog specialist autonom în Psihopedagogie specială, atestat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2020, participare la cursul „Comunicare şi metode de predare în tulburările din spectrul autist”, organizat în cadrul Proiectului ERASMUS + „Train-ASD”, Coordonat de Universitatea din Macedonia (Grecia) în parteneriat cu Universitatea din București; Autism-Europa (Belgia); Fundația Științifică Greacă a Educației Speciale (GREFSE); și INTE*LEARN (Grecia);

* 2020, participare la cursul „Evaluare şi terapia tulburărilor de pronunţie: dislalia, dizartria, rinolalia” , organizat de Asociaţia Centrul de Comunicare şi Dezvoltare Umană Phoenix;

* 2020, participare la cursul „Evaluarea și terapia logopedică în tulburările de limbaj: scris-citit”, organizat de Asociaţia Centrul de Comunicare şi Dezvoltare Umană Phoenix;

* 2021, participare la cursul „Metode inovative de evaluare și dezvoltare a limbajului la copii/copii(TSA) și adulți”, organizat de Asociaţia Institutul de Promovare a Psihologiei Experimentale;

* 2021, participare curs „Every pupil is important-special education in Finland and in Europe”, organizat de Asociaţia eduKarjala Joensuu, Finlanda în cadrul Proiectului ERASMUS + „READY FOR THE FUTURE”;

* 2022, participare la cursul „”Fenomenul violenţei: de la delimitări conceptuale, la prevenire şi intervenţii eficiente”, organizat de Asociaţia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale şi Educaţionale CATHARSIS;

* 2022, participare la cursul „DARE- dezvoltare personală pentru copii şi adolescenţi”, organizat de Asociaţia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale şi Educaţionale CATHARSIS;

* 2022, participare la Conferinţa Națională Logopedia – Știința și Arta Comunicării, organizat de Asociaţia Logopezilor şi acreditată de Colegiul Psihologilor din România.

Logoped (concediu de creștere copil)

Raluca Buricea

* 2013, absolventă a Facultății de Sociologie și Asistență Socială, cursuri de zi, Universitatea din București;

* 2014, absolventă a cursului pentru formarea internațională a terapeuților ABA, Registered Behavior Technician, susținut de PhD, BCBA-D Neil Martin;

* 2016, participare la cursul “Atelierul de ritmică și integrare Dalcroze, dedicat cadrelor didactice implicate în lucrul cu copiii și tinerii cu tulburări specifice de învățare”, susținut de profesorul specialist Myriam Curchod;

* 2018, absolventă a cursului de specializare “Lucrător prin arte combinate”, autorizat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației;

* 2019, absolventă a cursului de formarea profesională “Tehnici și proceduri de intervenție în terapia logopatiilor”, organizat de Asociația Logopezilor din România, cu următoarea tematică: ”Afazia – evaluare, terapie şi programe de intervenţie”, ”Preachiziţii necesare terapiei logopedice a copilului cu autism”, ”Terapia logopedică în autism”, ”Terapia dislaliilor”, ”Tulburări de ritm şi fluenţă”, ”Hipoacuzia, protezarea şi implantul”, ”Tulburări de voce”, ”Disgrafia și dislexia”, ”Discalculia”, ”Disfagia”, ”Tulburări asociate”;

* 2019, participare la cursul “Metode și tehnici în dezvoltarea și corectarea limbajului”, organizat de Centrul Mental Art, București;

* 2019, participare la cursul “Tulburările de limbaj și specificul terapiei logopedice în dislalie și dislexo-disgrafie”, organizat de Asociația CCDU-Phoenix, București;

* 2019, participare la Conferința Internațională ABA, ediția a VIII-a, acreditată de Colegiul Psihologilor din România;

* 2020, participare la cursul „Terapia logopedică on-line: oportunități și provocări”, organizat de ASTTLR, Cluj Napoca;

* 2020, absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, specializarea Psihologie, cursuri de zi, Universitatea Hyperion din București;

* 2020, psiholog practicant în supervizare în Psihopedagogie specială, atestat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2021, participare la cursul “Metode inovative de evaluare și dezvoltare a limbajului la copii si adulți”, organizat de Institutul de Promovare a Psihologiei Experimentale, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2021, participare la cursul “Educația: adaptarea și integrarea copiilor cu tulburări de învățare”, organizat de Asociația Studenților Psihologi și Pedagogi;

* 2022, absolventă a programului masteral “Terapia logopedică în procesele de comunicare”, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, cursuri de zi, Universitatea din București;

* 2022, participare la cursul “Tehnici de logopedie”, organizat de Centrul “Confident” pentru dezvoltare personală și profesională, acreditat de Colegiul Psihologilor din România.

logoped

Alina Dinu

* 2013-2014, cursul Abordări moderne în psihopedagogia specială, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, cursuri zi, Universitatea din București;

* 2016, participare la Workshopul „Jocuri şi metode utilizate în atelierele de dezvoltare personală pentru copii”, organizat de Societate civilă profesională de psihologie Şerban & Pană;

* 2016, participare la Workshopul: „Dincolo de teorie. Practica logopedică prin joc”, organizat de Societate civilă profesională de psihologie Şerban & Pană;

* 2017, Cursul de formare „Utilizarea platformei Logopedia – instrument digital pentru dezvoltarea limbajului”, organizat de Organizaṭia Salvaṭi Copiii în cadrul proiectului naṭional Logopedia, în colaborare cu CCD Cluj;

* 2017, A 11-a Conferinţă Regională pentru Comunicare Augmentativă și Alternativă, pentru Ţările Europei de Est și Centrale, organizată de Colegiul Psihologilor din România;

* 2018, participare la Workshop-ul „Dezvoltarea motricităṭii în logopedie”, organizat de Societatea civilă profesională de psihologie Şerban & Pană;

* 2020, absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, specializarea Psihopedagogie Specială, cursuri zi, Universitatea din București:

* 2021, participare cu lucrare la Conferința științifică cu participare internațională -„Educația specială în pandemie”, organizator, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București;

* 2021, absolventă a programului masteral „Terapia Logopedică în Procesele de Comunicare”, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, cursuri zi, Universitatea din București;

* 2022, obṭinere Atestat de liberă practică în specialitatea: Psihopedagogie Specială, pe treapta de specializare: Practicant, forma de atestare: Supervizare, Colegiul Psihologilor din România.

logoped

Alexandra Voiculescu

* 2010, absolventă a Facultaţii de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu, Bucureşti;;

* 2012, participare conferinţa Naţionala de Analiza Aplicată a Comportamentului în tulburarile pervazive de dezvoltare, atestată de Colegiul Psihologilor din România

* 2013, psiholog practicant in supervizare in psihologie clinică (atestat de Colegiul Psihologilor din România)

* 2014, participare la cursul de iniţiere şi formare în alternativa step by step (modul pentru clasa pregătitoare), susţinut de Centrul Step by Step;

* 2015, participare la Conferința Națională de Analiză Aplicată a Comportamentului, atestată de Colegiul Psihologilor din România;

* 2017, absolventă a programului masteral “Psihologie clinica şi consiliere psihologică’’, Facultatea de Psihologie, Universitatea Hyperion, Bucureşti;

* 2018, participare la workshopul “Aspecte esenţiale din logopedie”, organizat de “Societatea civilă profesională de psihologie Serban şi Pană”, Bucureşti;

* 2018, participare la workshopul “Poveştile terapeutice în logopedie si consiliere”, organizat de “Societatea civilă profesională de psihologie Şerban şi Pană”, Bucureşti;

* 2020, participare la workshopul “Logopedie practică“, organizat de Asociația Logopezilor şi Psihopedagogilor din Republica Moldova;

* 2022, psiholog practicant în supervizare în Psihopedagogie Specială (atestat de Colegiul Psihologilor din România);

* 2022, participare la Conferinţa Natională Logopedia – “Ştiinţa şi arta Comunicării”, organizată de Asociaţa Logopezilor din România;

Psiholog clinician, logoped

Diana Ivan

* 2013, absolventă – Liceu: Școala Centrală: Profil Uman, Biling – Lb. Franceză

* 2016, absolventă a Școlii Postliceale Sanitare – Fundeni – Asistent Medical Generalist

* 2020 – absolventă a Facultății de Psihologie, Specializarea Psihologie, cursuri de zi, Universitatea Ecologică, București

* 2019 – 2020 – curs de formarea profesională în terapia tulburărilor de limbaj “Tehnici și proceduri de intervenție în terapia logopatiilor”, organizat de Asociația Logopezilor din România. Curs acreditat de Colegiul Psihologilor din România, având următoarea tematică: ”Afazia – evaluare, terapie şi programe de intervenţie”, ”Preachiziţii necesare terapiei logopedice a copilului cu autism”, ”Terapia logopedică în autism”, ”Terapia dislaliilor”, ”Tulburări de ritm şi fluenţă”, ”Hipoacuzia, protezarea şi implantul”, ”Tulburări de voce”, ”Disgrafia și dislexia”, ”Discalculia”, ”Disfagia”, ”Tulburări asociate”;

* 2020 – atestat de Liberă Practică C.P.R. , Specialitatea “Psihologie Clinică – Supervizare”;

* 2020 – atestat de Liberă Practică C.P.R., Specialitatea “Psihopedagogie Specială – Supervizare”;

* 2020 – 2022 – absolventă a programului masteral “Psihodiagnoză Cognitivă și Consiliere Psihologică”, Universitatea Ecologică, București;

* 2021 – curs de formare continuă “Formare în terapii Cognitiv-Comportamentale”, Asociația de Terapie Comportamentală și Cognitivă (ARTCC) – București;

* 2022 – certificat de absolvire – Conferința Națională Logopedia – “Știința și Arta Comunicării”.

Psiholog clinician, logoped

Silvana BAboi

* 2000, absolventă a Liceului Pedagogic, Alexandria, Jud. Teleorman, profil Pedagogie, specializarea învăţător – educator;

* 2003, voluntar al Organizaţiei “Salvați Copiii”, București;

* 2004, absolventă a Facultății de Sociologie-Psihologie, cursuri de zi, Universitatea Spiru Haret, Bucureşti, Specializarea Sociologie – Psihologie;

* 2014, educatoare Gradinița DavianKindergarten, București

* 2017, participare la Workshop-ul ”Let’s Play! Jocul terapeutic și terapia prin joc”, organizat de Asociaţia de Terapie prin Joc şi Dramaterapie din România, Formator Psih. Ioana Serb;

* 2018, Atestat de liberă practică în specialitatea Psihologie Clinică, treapta de specializare Practicant în Supervizare;

* 2018, supervizare în Psihologie Clinică, în cadrul Clinicii Aquamarin, București, acreditată de Colegiul Psihologilor din România;

* 2018, Certificat de Licență – Evaluarea Neuropsihologică a Dezvoltării (NEPSY) – Cognitrom, Cluj-Napoca;

* 2018, Conferința Națională ”Aplicații practice în dezvoltarea psihologiei” , paricipare la Workshop-urile ”Utilizarea tehnicilor psihodramatice în programele de dezvoltare emoțională pentru copii”, Psih. Diana Iamandescu și ”Depresie și anxietate în oncologie”, Psih. Violeta-Florentina Kaparaliotis, acreditate de Colegiul Psihologilor din România;

* 2019, Curs de formare continuă ”Managementul furiei”, organizat de Asociaţia Catharsis, Psih. dr. Zoe – Doina Niță, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2020, Curs de formare continuă ”Hiperactivitatea cu deficit de atenţie: program integrat de intervenţie psihologică centrat pe copil, familie şi şcoală”, organizat de Institutul de Psihologia Dezvoltării, Prof. univ. dr. Geanina Cucu-Ciuhan, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2020, Atestat de liberă practică în specialitatea Psihologie Clinică, treapta de specializare Practicant Autonom;

* 2021 – 2022, Curs de formare continuă ”Terapia logopedică”, organizat de Asociaţia Logopezilor din România, acreditat de Colegiul Psihologilor din România, cu următoarea tematică: ”Afazia – evaluare, terapie şi programe de intervenţie”, ”Preachiziţii necesare terapiei logopedice a copilului cu autism”, ”Terapia logopedică în autism”, ”Terapia dislaliilor”, ”Tulburări de ritm şi fluenţă”, ”Hipoacuzia, protezarea şi implantul”, ”Tulburări de voce”, ”Disgrafia și dislexia”, ”Discalculia”, ”Disfagia”, ”Tulburări asociate”.

logoped

MĂRIUCA DUCA

* 2015, participare la workshop-ul naţional de „Dezvoltare personală HOLA”, organizat de asociaţia Youth Academy;

* 2016, participare la workshop-ul „Povestea ta cu furia” în cadrul proiectului „Braining Days”, organizat de Asociația „Societatea pentru Psihologie”;

* 2016, participare la cursul de formare continuă „Intervenție și consiliere psihologică clinică”, Modulul “Intervenția psihologică în cazul copiilor cu cerințe educative speciale”, organizat de Expert Psy- Asociația Psihologilor Specialiști;

* 2016, participare la cursul “Many Languages of Journalism”, organizat de European Center for Youth Initiatives, Polonia, în cadrul proiectului ERASMUS+ “Youth Exchanges”;

* 2014-2017, Animator socio-educativ şi coordinator ateliere în cadrul taberei “Floare de Colţ Durău”, organizată de Sectorul de misiune, statistică şi prognoză pastorală, Departementul tabere 

* 2017, voluntar în cadrul activităţilor desfăşurate cu ocazia “Săptămânii Internaţionale Hellen Keler- de conştientizare a surdocecităţii”, Iaşi;
* 2018, absolventă a Facultăţii de Psihologie şi Științe ale Educației, specializarea Psihopedagogie Specială, cursuri zi, Universitatea „Aexandru Ioan Cuza” Iași;

* 2018, participare la cursul „Tehnici de Analiză comportamentală în tulburarea de spectru autist”, organizat de Asociaţia pentru Intervenţie Terapeutică în autism (A.I.T.A);

* 2019, absolventă a programului “Speaker Masterclass”, organizat de Bootcamp University by Andy Szekely, Bucureşti;

* 2019, participare la Conferinţa Naţională Euroguidance – “Învăţarea socială şi emoţională – dimensiuni şi impact în dezvoltarea carierei elevilor. Provocări şi soluţii pentru consilieri şcolari şi profesori”, organizată de Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei în colaborare cu Euroguidance România;

* 2019, obṭinere Atestat de liberă practică în specialitatea: Psihopedagogie Specială, pe treapta de specializare: Practicant, forma de atestare: Supervizare, Colegiul Psihologilor din România;

* 2020, absolventă a programului masteral “Consiliere școlară și dezvoltarea carierei” din cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București.

* 2020, absolventă a cursului de formare profesională “Tehnici și proceduri de intervenție în terapia logopatiilor”, organizat de Asociația Logopezilor din România, cu următoarea tematică: ”Afazia – evaluare, terapie şi programe de intervenţie”, ”Preachiziţii necesare terapiei logopedice a copilului cu autism”, ”Terapia logopedică în autism”, ”Terapia dislaliilor”, ”Tulburări de ritm şi fluenţă”, ”Hipoacuzia, protezarea şi implantul”, ”Tulburări de voce”, ”Disgrafia și dislexia”, ”Discalculia”, ”Disfagia”, ”Tulburări asociate”; 

* 2022, membru activ al Asociației Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul ”Provocări în contextual TSA. De la copilărie la viața de adult”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul ”Apraxia verbală – evaluare și intervenție”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR);

* 2022, participare la webinarul „Terapia auditiv-verbală. Aplicații în contextul implantării cohleare”, organizat de Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR).

 

logoped

Mădălina iovu

* 2010 absolventă a Liceului Pedagogic Gheorghe Asachi” Speclializare – „Instructor Animator-Instructor activități extrașcolare” Piatra-Neamț;

* 2012, certificat de participare ca voluntar la Seminarul Internațional „Drumul de la instituționalizare la incluziun e- Lecții învățate și directii de viitor” – 16 martie 2012, București;

* 2012, partiparea la programul de specializare pentru ocupația de „Pedagog de recuperare”, București;

* 2013, absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, specializare Psihopedagogie specială, cursuri de zi, Universitatea din București;

* 2013, participarea la Proiectul „Fii tânăr în acțiune! Și tu poti ajuta la diagnosticarea și intervenția precoce în autism”, București;

* 2013, diplomă de participare la Conferința Națională de Analiză Aplicată a Comportamentului, Ediția a-II-a, 11-12 mai 2013, București;

* 2014, diplomă de participare la a III-a ediție a Conferinței Naționale de Analiză Aplicată a Comportamentului (ABA) desfășurată în perioada 28-30 martie 2014 la „Universitatea Titu Maiorescu” din București;

* 2014, partiparea la programul de specializare pentru ocupația de „Mediator Școlar”, Râmnicu Vâlcea;

* 2015, absolventă a programului masteral „Psihopedagogia Școlii Inclizive”, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București;

* 2015, absolventă a programului masteral „Terapia Logopedică În Procesele De Comunicare”, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București;

* 2017, psiholog practicant în supervizare în Psihopedagogie Specială (atestat de Colegiul Psihologilor din România);

* 2018, conferința de Educație Timpurie 2018, ediția a-V-a „Educație pozitivă: mediu fericit, resurse infinite”, București;

* 2019, pariciparea la progamul de specializare pentru ocupația de „Formator”, București;

* 2019, conferința de Educație Timpurie 2019, „Despre tehnologie și dezvoltarea inteligentei matematice”, București;

* 2019, conferința Rodawell- „Educație cu stare de bine”, București.

Psihoterapeut

Daniela Nae

* 1991-1995 – Facultatea de Psihologie-Sociologie, licențiată în 1997 la Universitatea București;

* 1998 – Training pe probleme de învăţământ şi integrare a copiilor cu CES în comunitate – Radstedhus, Danemarca;

* 2002 – 2008 – Programe de perfecţionare în logopedie – Asociaţia Logopezilor din România și Institutul pentru Dezvoltarea Copilului – Fundaţia Tulane (Programul Educaţional Child Net);

* 2005 – 2008 – Formare în consiliere psihologică (analiză didactică, formare şi abilitare) – Evaluarea şi consilierea experienţială a copilului, cuplului şi familiei, Societatea de Psihoterapie Experienţială din Romania;

* 2006 – 2008 – Masterat Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale, Facultatea de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu București;

* 2004 – 2006 Program de formare în psihodiagnostic și tehnici proiective: (Testul Szondi, Testul Rorschach, Testul de Asociere Verbală, Testul Arborelui, Testul Persoanei, Testul de Apercepţie Tematică) – Centrul de Evaluare Proiectivă şi Centrul Medical Psihozimed Consult Bucuresti;

* 2006 – Workshop „Parteneriat profesioniști – familie în intervenția logopedică” – Asociația RENINCO România;

* 2008 – Program de formare continuă în psihopedagogie specială – Facultatea de Psihologie şi Știintele Educatiei, Universitatea Bucureşti;

* 2009 – Psiholog principal – psihologie educațională-psihopedagogie specială, atestat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2009 – Formare profesională continuă: „Psihodiagnostic şi evaluare clinică. Fundamente”, Colegiul Psihologilor şi Asociatia de Psihoterapii Cognitive şi Comportamentale din România;

* 2009 – Curs de perfecţionare „Optimizarea relaţiilor de cuplu – interventii cognitiv-comportamentale”, Mind Institute/Asociatia de Psihologie a Copilului şi Adolescentului din România;

* 2010 – Formare în Terapia Contextual Modulară, Asociația de Terapii Scurte și Consultanță orientată pe Resurse și Soluții;

* 2010 – Training „Modalitati de evaluare şi diagnostic ale tulburarilor de anxietate la copii şi adolescenţi”, Asociatia de Psihologie a Copilului si Adolescentului din România;

* 2010 – Training „ADHD- Există soluţii”, Asociația Română de Psihiatrie a Copilului şi Adolescentului şi Profesii Asociate;

* 2010 – Seminar ”Metodologii pentru susținerea copiilor cu dificultăți de adaptare socio-școlară în procesul de educație”, Fundația Copii în Dificultate;

* 2010 – Cursuri perfecționare: „Intervenţii validate ştiinţific în anxietatea generalizată și în anxietatea de separare la copii şi adolescenţi” – Asociația de Psihologie a Copilului și Adolescentului din România;

* 2011- Curs perfecționare „Intervenţii validate ştiinţific în atacul de panică la copii şi adolescenţi”- Asociatia de Psihologie a Copilului si Adolescentului din Romania;

* 2011 – Workshop „Managementul furiei- Managementul stresului”, Clinica Aquamarine;

* 2011 – Doctor în sociologie, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, Universitatea București;

* 2012 – Workshop: „Abordarea problemelor copilăriei şi adolescenţei în Terapia Cognitiv-Comportamentală”- Universitatea Titu Maiorescu Bucureşti;

* 2012 – Seminar ”Tulburările de alimentație- aspecte specifice și abordări terapeutice”, Universitatea Titu Maiorescu Bucureşti;

* 2012 – Curs de formare ”Metode online de management al anxietăţii”, PAXonline, Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca;

* 2013 – Psiholog autonom – psihoterapie cognitiv-comportamentală, atestat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2014 – Workshop ”Semne și simptome în identificarea formelor de abuz la copii”, Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila București, Asociația Română de Terapii Scurte;

* 2014 – Workshop ”Violența asupra copiilor – între lege și realitate”, Organizația Salvați Copiii;

* 2014 -2015- Cursuri de perfecționare: „Tehnici de analiză aplicată a comportamentului în tulburările de spectru autist”, Asociația de Terapie Comportamentală Aplicată;

* 2015 – Curs de formare profesională – Consilier vocațional (cod COR 242316)

* 2015 – Curs de formare profesională continuă: “Psihoterapie Experiențială a Unificării – Cuplul în impas. Reconstruirea încrederii și intimității. Evaluare”, Societatea de Psihoterapie Experiențială din România;

* 2015 – Curs formare în prevenirea și combaterea fenomenului de bullying – Asociația Spring, FDSC, Inspectoratul Școlar al Municipiului București;

* 2015 – Workshop ”Optimizarea personală a părinților în grupul experiențial- strategii, metode, tehnici de lucru”, Asociația Română pentru Excelență în Psihologia Educației;

* 2015- Curs ”Dezvoltarea abilităților de viață ale elevilor în contextul dezvoltării durabile”, FDSC;

* 2016 – Workshop ”Metode și tehnici de consiliere psihologică a copiilor, adolescenților și părinților pentru o construcție sănătoasă a identității de gen”, Asociația Română pentru Excelență în Psihologia Educației;

* 2016 – Workshop ”Dezvoltarea inteligenței emoționale la copii. Teorie și practică”, Fundația Copii în Dificultate;

* 2016 – Curs de formare profesională continuă „Educația rațional-emotivă: aplicații în context clinic”, Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale din România, C.P.R.;

* 2016 – Workshop „Psiho-oncologia, parte integrantă în tratamentul și recuperarea pacienților cu diagnostic oncologic în România”, Asociația PAVEL București;

* 2017- Curs perfecționare „Relaționarea cu persoanele dificile”, Confident Training and Consulting;

* 2018 – Curs de licențiere: „Terapia depresiei în secolul 21. Noi proceduri și tehnologii: DEPRETER”, Asociația de Consiliere și Psihoterapie Online din România și Colegiul Psihologilor;

* 2019 – Curs de licențiere: „Terapia anxietății în secolul 21. Noi proceduri și tehnologii: PAXONLINE”, Asociația de Consiliere și Psihoterapie Online România, Colegiul Psihologilor;

* 2019 – Formare profesională continuă „Metode și tehnici interactive de autocunoaștere și dezvoltare personală, utilizate în lucrul cu copii și adolescenți”, Asociația Catharsis, Colegiul Psihologilo;r

* 2019 – Curs perfecționare „Înțelegerea și gestionarea Tulburării din Spectrul Autismului (TSA) în sala de clasă”- Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca;

* 2020 – Comunicarea eficientă și soluționarea/negocierea conflictelor în mediul educațional, Asociația Education for Change;

* 2020 – Curs Educație parentală, Asociația Holtis, FONCP;

* 2020 – Reziliența și prevenirea violenței în contextul consumului excesiv de alcool, FONPC și Asociația Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională;

* 2020 – Curs perfecționare „Dicție și mișcare scenică pentru dezvoltarea personală a copiilor”, CCD București;

* 2020 – Curs perfecționare „Comunicarea efientă și soluționarea/negocierea conflictelor”, Asociația Education for Change;

* 2021 – Curs formare profesională continuă: „Pregătirea pentru schimbare – Intervenții motivaționale în consumul de substanțe psihoactive”, Asociația CATHARSIS, Colegiul Psihologilor;

* 2021- Curs „REZILIENȚA: Cum să rămânem Puternici și Echilibrați Emoțional în aceste vremuri”, SC SELLification for Education;

* 2021- Curs „Educația specială în pandemie”, Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației;

* 2021 – Curs formare profesională continuă „Managementul Furiei”, Asociația CATHARSIS, Colegiul Psihologilor;

* 2021 – Curs formare profesională continuă „Fenomenul violenței: de la delimitări conceptuale, la prevenire și intervenții eficiente”, Asociația CATHARSIS, Colegiul Psihologilor;

* 2022 – Curs „Evaluarea și dezvoltarea personală a copiilor și elevilor”, Asociația GO-AHEAD.

Psihoterapeut

Viorica Petrache

  • 2009 – Diploma de licență în psihologie -Universitatea Titu Maiorescu București;

  • 2009 – Diplomă de participare la Workshop-ul cu tema: “Terapia Cognitiv-Comportamentală aplicată în cazul persoanelor cu Sindromul Asperger și Autism înalt functional”;

  • 2010 – Atestat de libera practică in Psihologie clinică (acreditat C.P.R.);

  • 2010 – Curs de formare profesională continuă – “Psihodiagnostic și evaluare clinică – Fundamente” (Aplicații la copii cu vârste între 0-12 ani);

  • 2010 – Diploma de participare la Workshop-ul cu tema: “Tenhici combinate in managementul furiei” – Nivel I și II;

  • 2010 – Diploma de participare la Workshop-ul cu tema: “Cum abordăm imaginea de sine, perfecționismul și procrastinarea”

  • 2011 – absolventă a programului masteral “Psihoterapii cognitiv-comportamentale”, Facultatea de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu, București;

  • 2011 – Atestat de libera practică în specialitatea Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale, treapta practicant în supervizare (acreditat C.P.R.);

  • 2011 – Diploma de participare la Workshop-urile: “Comunicare asertivă, comunicarea hipnotică în psihoterapia cognitiv-comportamentală, comunicarea terapeutică în psihoterapia schemelor congnitive timpurii, greșeli de evitat în comunicarea terapeutică” – “Școala de vară – Psihoterapie si Comunicare” -Varatec:

  • 2013 – Curs de formare profesională continuă cu tema: “Terapie Sistemica: Cuplu, Copil, Familia”;

  • 2013 – Diploma de participare la Whorkshop-urile școlii de vara cu tema: “Familia functională – abordări cognitiv-comportamentale în terapia de cuplu și familie”;

  • 2014 – Diploma de participare la “Convegno mondiale del Brief Strategic and Systemic TherapyWorld Network cu tema: La magia delle parole e dei gesti” – Firenze – Italia;

  • 2014 – 2016 – “Clinical High Level Master in Brief Strategic Psychotherapy Giorgio Nardone’s Model Arezzo” – Italia;

  • 2015 – Diploma de participare la Conferința cu temele: “A ajuta părinții să-și ajute copiii – probleme și soluții, respectiv Rezolvarea strategică de probleme” – susținută de Profesorul emerit Giorgio Nardone -psihoterapeut și expert în coaching, fondator și director al Centrului de Terapie Strategică din Arezzo – Italia;

  • 2015 – Diploma de participare la programul de formare continuă cu tema: “Tehnici de investigare și intervenție specifice Psihoterapiei Scurtre Strategice utilizate în tratamentul problemelor psihologice ale copilariei și adolescenței precum și în cazul dificultăților de învățare întâmpinate la toate vârstele”;

  • 2016 – Formare profesională continuă cu tema: “Psihoterapia vietii amoroase: Tehnici de investigare și intervenție specifice Psihoterapiei Scurte Strategice utilizate în tratamentul problemelor și suferințelor din relațiile de cuplu”;

  • 2016 – Certificat de absolvire a cursului de formare profesionala complementară in specialitatea psihoterapie -metoda psihoterapeutica psihoterapie scurta strategica;

  • 2016 – Atestat de libera practică în specialitatea Psihoterapie Cognitiv- Comportamentală, treapta de specializare Practicant Autonom;

  • 2017 – Atestat de libera practica in specialitatea Psihoterapie Scurta Strategica;

Psihoterapeut

Amalia Gheorghe

* 1997, absolventă a Facultății de Psihologie Sociologie Pedagogie, specializare psihologie – Universitatea București;

* 1999 – 2000, Program formativ în Psihoterapie Experiențială de Grup organizat de Societatea de Psihoterapie Experiențială Română

* 2005, Curs de formare în Psihoterapie Cognitivă și Comportamentală organizat de Institutul de Studii Avansate în Psihoterapie și Sănătate Mentală și Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale din România (2005)

* 2009, Psiholog Practicant Autonom în Psihologie clinică (atestat C.P.R.);

* 2009, Program de formare în Consiliere psihologică organizat de Asociatia de Consiliere Psihologică București în parteneriat cu Fundația Internațională pentru Copil și Familie;

* 2005 – 2010, curs de formare în Psihoterapie ericksoniană și hipnoză clinică organizat de Asociația Română de Hipnoză Clinică si Terapie ericksoniana din România;

* 2010, Psiholog Practicant Autonom în Psihoterapie ericksoniană și hipnoză clinică (atestat C.P.R.);

* 2010, Curs de formare profesională „Psihodiagnostic și Evaluare clinica” organizat de C. P. R.

Psihoterapeut

Mirela Duță

* 2008, absolventă a Facultății de Sociologie-Psihologie, Universitatea Spiru Haret;

* 2015 Psiholog cu drept de liberă practică în “Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale” atestat de către Colegiul Psihologilor din Romania, formatori: Aurora Frunza, Iovanel Victor, Bogdan Lucaciu, Gabriel Ursei;

* 2015 Psiholog cu drept de liberă practică în “Consiliere Cognitiv-Comportamentală” atestat de către Colegiul Psihologilor din Romania, formatori: Aurora Frunza, Iovanel Victor, Bogdan Lucaciu, Gabriel Ursei;

* 2016 – 2019 Supervizare în “Psihoterapie Cognitiv Comportamentala”, atestată de către Asociatia Psihologilor din Romania;

* 2016 – 2019 Supervizare în “Consiliere Cognitiv Comportamentala”, atestată de către Asociația Psihologilor din Romania;

* 2017 Workshop organizat de Apsi & med Ro (Asociatie acreditată de Comisia de Psihologie Clinică și Psihoterapie) “Intervențiile suportive în psihologia clinică” – formator: psih. Dr. Aurora Frunză, Adrian Socol;

* 2021 Worksop în cadrul programului de formare profesională continuă organizat de Apsi & med Ro (Asociație acreditată de Comisia de Psihologie Clinică și Psihoterapie) –“A iubi nu inseamna a suferi” avizat de Colegiul Psihologilor din Romania – formator: psih. Dr. Aurora Frunză;

* 2021 Worksop În cadrul programului de formare profesională continuă organizat de Apsi & med Ro (Asociație acreditată de Comisia de Psihologie Clinică și Psihoterapie) –“Abordări cognitiv-comportamentale în atacul de panică” avizat de Colegiul Psihologilor din Romania – formator: psih.Dr.Aurora Frunză.

Psihoterapeut

Mihaela Preda

* 1998, absolventă a Facultății de Psihologie Sociologie, Pedagogie – Universitatea București;

* 2001, absolventă a Cursului postuniversitar de formare în Psihoterapie Cognitiv–Comportamentală – Federația Română de Psihoterapie, acreditat de Colegiul Psihologilor din România;

* 1998, Psiholog clinician – Institutul Național de Expertiză Medicală și Recuperare a Capacității de Muncă – București;

* 2002, psiholog clinician – Spitalul Clinic CF2 București;

* 2006, Curs formare continuă „Psihodiagnostic și evaluare clinică”, formator Daniel David, Bianca Macavei, Ramona Moldovan, organizator: Clinica Aquamarine;

* 2008, Curs postuniversitar semestrial „Intervenția psihologică în situații de stres posttraumatic” – Institutul Național de Medicină Aeronautică București, curs acreditat de Colegiul Psihologilor;

* 2010, Psiholog clinician principal atestat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2010 Psiholog principal în psihoterapie cognitiv– comportamentală, atestat de Colegiul Psihologilor din România;

* 2010, Supervizor în psihologie clinică;

* 2017, 2018, 2019, Conferința Națională Interdisciplinară Stresul – Anxietatea – Depresia;

* 2019, curs formare continuă: „Rolul psihologului clinician în echipa interdisciplinară din mediul spitalicesc”, Spitalul Universitar București; curs atestat de colegiul Psihologilor din România;

* 2022, Conferința Națională Interdisciplinară Stresul – Anxietatea – Depresia: „Ce perspective ne pot ajuta în a gestiona impactul psihic actual”.

Psiholog clinician

Cornelia Olaru

* 2007, participare la ,,Primul Congres Național de psihiatrie al Copilului și Adolescentului și a 5-a Conferința Națională de Sănătate Mintală a Copilului și a Adolescentului cu participare internatională”, București;

* 2009, absolventă a Facultății de Sociologie – Psihologie, specializarea ,,Psihologie”, cursuri de zi, Universitatea Spiru Haret, București;

* 2010, psiholog clinician practicant autonom cu drept de liberă practică (acreditat C.P.R.);

* 2010-2011, cursuri de dezvoltare personală organizate de Asociatia de Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv Comportamentală, facilitate de psiholog, psihoterapeut Tepurlui Petrisor, Bucuresti;

* 2011, absolventă a programului masteral: ,,Psihologie Clinică și Intervenție Psihologică”, Facultatea de Sociologie – Psihologie, Universitatea Spiru Haret, București;

* 2014, participare la Simpozionul – ,,Urgența Bolilor Cronice”, organizat de Colegiul Medicilor Ilfov, coordonator Prof. Dr. Adrian Restian, București;

* 2014, participare la Conferința: ,,Psihiatrul.Ro – Breaking News: Psihiatria”, desfășurată la Institutul Național de Statistică, coordonator Prof. Dr. Catalina Tudose, București;

* 2014, participare la conferința si workshop-ul din cadrul Conferinței Naționale: ,,Semne și Simptome în Identificarea Formelor de Abuz la Copii”, organizată de Societatea Academică a Științelor Comportamentale din România, formator Lect. Dr. Bogdan Ion, București;

* 2016, participare la Conferința Națională Interdisciplinară: ,,Stres, Anxietate, Depresie (S.A.D.), Editia a 2 a, Complicatii si Comorbiditati”, formator Mara Priceputu, București;

* 2017, paricipare la Conferința Națională ,,Smart Psi” în cadrul workshop-ului ,,Hipnoterapia Cognitiv Comportamentală in Tulburările de Personalitate – Studii de caz”, coordonator Conf. Univ. Dr. Odette Dumitriu, București;

* 2017, participare la Conferința Națională ,,Smart Psi” cu tema: ,,Aplicații Practice în Dezvoltarea Psihologiei”, în cadrul workshop-ului ,,Intervenții și Metode în Abordarea Psihanalitică a Distorsiunilor Cognitive”, coordonator Angela Boglut, București;

* 2017, participare la Cursul de Formare Continuă pe tema: ,,Tehnici de Intervenție Psihologică Primară în Cazuri de Abuz și Divorț”, organizat de Asociația Psihologilor Specialiști – Expert Psy, formator Armand Veleanovici, București;

* 2017, participare la Conferinta: ,,Managementul și Prevenția Bolilor în Secolul 21: Necesitatea unei Abordări Multidisciplinare”, organizată de Colegiul Medicilor Ilfov, coordonator Prof. Univ. Dr. Sarah Adriana Nica, București;

* 2017-2018, participare la Seminarul:,,Evaluare clinică psihologică si Psihodiagnostic”, organizat de Asociația de Consiliere și Psihoterapie Psihanalitică, formator: Cristiana Haica, București;

* 2018, participare la Cursul de Formare Profesionala Continua cu tema: ,,Violenta Domestica – Coordonarea Interventiei Strategice”, organizat de Asociatia pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale si Educationale ,,Catharsis”, formator Zoe Doina Nita, Bucuresti;

* 2019, psiholog clinician specialist cu drept de liberă practică (acreditat C.P.R.);

* 2019, participare la Conferința Natională ,,Abordare Intergrată în Cercetarea și Practica Psihologiei Medicale și Psihiatriei. Rolul Psihologului Clinician/Psihoterapeutului în Echipa Multidisciplinară Medicală”, organizată de Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Departamentul de Psihologie- din cadrul Univeristății din București în colaborare cu Spitalul Universitar de Urgență București;

* 2020, participare la Conferința S.A.D. ,,Schizofrenie, Adicții și Demențe – Prezentul persoanei care are nevoie de îngrijire mintală”, organizat de Houston –NPA;

* 2021, participare la Cursul de Formare Profesională Continuă cu tema ,,Actualități în semiologia pentru psihologi” oraganizat de Asociația IPADSM, formator Eliza-Penelopa Nicolaescu;

* 2022, participare la Conferința Europeană de Psihiatrie și Sănătate Mintală ,,Galatia 2022” cu tema ,,Interdisciplinaritatea în Psihiatrie” organizat de Universitatea ,,Dunarea de Jos” din Galați prin Facultatea de Medicină și Farmacie.

Te așteptăm cu drag!

Pentru mai multe informații, va trebui să ne contactezi.

Copyright © 2022. All rights reserved cristinatohanean.ro. Designed by Cristina Neagoe